20 Ocak 2010 Çarşamba

Bale Yapmak ve Crom'un Erkekliği!


Ufaklığımızda pazar sabahları ilginç olurdu. TRT’ye ve tek kanala mahkum olduğumuz zamanlardı. Başlangıç olarak, sabah sabah, tatil tatil, o mahmurluğun üzerine TRT paso opera, bale vs şeyleri pompalardı bize. Hemen ardından da Pazar Sabahı Sinemaları olurdu. O sinemaların hepsine hastaydım.

Yine bir Pazar sabahı… Balerin ve balet usul usul salınıyorlar, dönüyorlar, oynaşıyorlar, artizlik yapıyorlar.

Klasik giysiler…

Balerinde malum tayt ve malum dantelli etek.

Balet’de sadece tayt, mallar meydanda.

Teyzem bizdeydi. Annem bir an televizyona göz attı. Malum baletin kasık arası, tayt giymesi nedeniyle şişkindir:

“Allaaa belasini versun, kocaman adam şeyini şişurmiş!”

Teyzem bir bakış fırlattı ve lafı patlattı:

“Bale yapayurler de ondan şişeyur!”

2 yorum:

LLuvia dedi ki...

Olaya ciddi bir bakış atıp şöyle demek istiyorum "kaslar şişiyor baleyle kasıklardaki kasınların da şişmesi olası!"

O değilde iğrenç bir muhabbet yapmak istiyorum bale postunun altına :) Balerin bir arkadaşım vardı lisedeyken. Kendisinin söylediğine göre grup seks sahne arkasında çok görülüyormuş :P Grup olmasa bile çok rahatlarmış çoğunlukla da çıplak oluyorlarmış kızlı erkekli. Adamlar bence bu nedenle şişiriyordur kasıklarını karizma dağılmasın diye :)
Bu arada TRTde pazar günü çocuk korosu olurdu. Allahım nasıl bir işkenceydi ama hiç bale opera hatırlamıyorum ya. Ben birazcık küçük olduğumdan mı acaba yetişemedim :)

Atilla Çelik dedi ki...

Muhtemelen yetişememişsindir bence. Ben çok rastlıyordum çünkü. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails