22 Ocak 2010 Cuma

Morbid Angel – God of Emptiness



Yalanlar – Ve ruhlarını dolduruyorsun
Bu dünyanın tüm zalimlikleriyle
Ve hepsi şan için?
Öyleyse, yüceliğin nerede?

Yalanlar – Ve Krallığın çöküyor
Hayal teklif ediyorum
Ve sen, kıskançlıktan gözleri körelmiş yaratıcısın

Çocuklarım bana geleceksiniz
Anneleriniz beni sevecek, olması gereken bu
Kadınlar, kanıyor, ödülüm yenmiş
İnsanoğlu katedralin ardındaydı
Bir yılan gibi ilahi dünyamın içine kayıyorum
Bir kedi gibi sezdirmeden izleyip avlıyorum
Ruhlarınızı alacağım ve benim olacaksınız
Boşlukta, özgür

Benim karşımda tamamen eğilin
Görkemlice eğilin


Saf Death Metal dendiğinde akla gelecek ilk gruplardan biridir Morbid Angel. Ekteki klibi ilk olarak 1995 yılında izlemiştim ve 15 yıldır üzerine tanımadığım, en etkileyici ve ürkütücü bulduğum Death Metal klibidir. Grup ise söylemleriyle oldukça radikal bir gruptur. İlgili sözlere ve klibe göz atınca lafların kime gittiği az çok belli oluyor. Her bir elemanı kendi çapında usta olsa bile vokalist David Vincent bana göre gelmiş geçmiş en iyi Death Metal vokalidir. O göğüs kafesinden, muazzam güçlü diyaframdan öyle bir sese şahit olmak hiç de şaşırtıcı değil. :)

Bu vokal tarzı benim için müthiş bir sinerji, ama sizler için rezillik belki de. Zevkler ve renkler tartışılmıyor.


Çevirideki muhtemel hatalar için affola..

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails