3 Haziran 2010 Perşembe

Dünyanın Farkına Varmak


En güzel hayat ışıklarımdan biridir Gojira, dünyaya ve doğaya dair söylemleri, ekolojik sistemin sağlıklı işleyişine çanak tutan tavırları ile. Gezegenler arası yolculuklar yaparken buluruz kendimizi. Veyahut Mars'tan Sirius'a kadar. Ve bunu yaparken de içime oturan kocaman bir güç, hiddet ve hazların en tatlı dokunuşları..

Söylemlerinin derinliklerinde sağlam bir güçle enerjiyle dolmak ve akabinde rahatlamak..

Ya da daha ayrıntılı bir şekilde:

http://kayipzamaninpesinde.blogspot.com/2009/12/gojira-dunya-soluyor.html


GOJIRA - Love

Son gece, yalnız, ayla karşılaştım
Onun halesini gördüm çevresinde sevgi olan
"Şimdi yönünü bul, zamanını kaybetme
Sadece içinde sahip olduğun ışığı izle"

İçini gördüm ve gözlerim yandı
Ay haklıydı
Kökleri öyle derin, başı öyle yüksek ki
İçinde olmak ve dışarıdan izlemek istedim

Başarısız olma sebeplerimi biliyorum
Yıldızlar varlığımı aydınlatıyor
Köleliklerinin farkına varıyor, seni mecbur kılıyor
Çevresinde gezegenlerin olduğuna




2 yorum:

Dreamtime dedi ki...

kalp kalp kalp :=)

Atilla Çelik dedi ki...

beating beating beating :p

:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails