18 Haziran 2010 Cuma

Emptiness Unobstructed


Günlerdir bekliyordum bu anı. Beklediğime de değdi. Nihayet Nevermore'un yeni albümünden ilk video klip yayınlandı. Albümün açık ara en sevdiğim parçalarından biri olan "Emptiness Unobstructed" parçasına çekilen klip gayet mütevazı.

İlgili parça bana göre en duygu yüklü, vurucu ve içten parçalardan biri. Warrel Dane'in vokal performansı muazzam. Bebek gibi içten bir ses var. Akustik geçişler var. Akustik geçişlerde müthiş bir vokal var. Gökyüzünde uçuyormuş hissini veren tempo yükselişleri var. Harika bir solo performans var. Nihayetinde Nevermore'da beni en çok etkileyen şeylerden biri olan davudi ve şuh sesli storyteller tadında bir kapanış var. O an kemiklerim titriyormuş gibi hissediyorum.

Şimdiden çok heyecanlıyım. Onları 4 Temmuz'da İstanbul Unirock'ta izleyeceğim için. Gelsin artık şu Temmuz!

2 yorum:

regret dedi ki...

Vav, Nevermore'ın gelmesi gerekirdi zaten ülkemize. Hatta daha öncesinde gelmeliydi. Fakat gelecek olmasına sevindim,velhasil yeni klibine alışamadım. Alışmam 3-4 gün'ü alır artık :) Teşekkürler Atilla abi.

Atilla Çelik dedi ki...

Rica ederim ne demek.

Nevermore eski albümlerine nazaran daha farklı bir işe imza attı. Eskiden daha bir gaz, enerji dolu ve sürklase ediciyken, yeni albümde çok daha olgun, hüzünlü, ağır (duygu ve gidişat açısından) ve melankolik bir havada. Daha bir ustalaşmış gibi duruyorlar. Özellikle vokallerde..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails