27 Mayıs 2010 Perşembe

Eğer Sen Olmasaydın


Müzik neden bu kadar güzel? Neden insanların hayata bakış açısına bu kadar çok anlam katıyor? Onunla her şey neden daha güzel ve daha anlamlı?

Beyninizden kalbinize, kalbinizden içinize akan bir şelale gibi.. Akar usul usul.. Hissedersiniz damarlarınızda.. Mutlu olursunuz. Sevinçli olursunuz. Çok farklı bir mutluluktur bu. Dünyada eşi benzeri olmayacak kadar..

Melodiler kulağa çalınıp damarlara aktığında bambaşka bir insana bürünüyoruz. Hayatın korkutuculuğu, zorluğuymuş umurunuzda bile olmuyor o an. Size sonuna kadar yaşama isteği veriyor, melodileri daha fazla tadabilmek uğruna.

Eğer sen olmasaydın müzik.. Dünya, insanlar ve her şey nasıl olurdu acaba? Bunun cevabını uzun uzun veremem ama hayatımın en güzel insanlarından biri olan sevgili Engin ağabeyim, yaşı 55’e dayanmasına rağmen hala çatır çatır safkan Heavy Metal dinleyen ve bir çok gençten daha enerjik, mutlu, içten ve huzur verici olan sevgili Engin ağabeyim vermişti bir gün cevabını:

“Eğer bu müzik olmasaydı gaddar olurdum, katil olurdum, mahpus damlarına düşerdim, şerefsiz, ikiyüzlü, ruhsuz bir o.. çocuğu olurdum.”

Güzel bir günün başlangıcında beni çarpan melodiler gelsin Lifehouse’dan. It Is What It Is şaheseri. Muazzam hayat enerjisi, mutluluk ve sükunet.. Yak sigaranı, yaslan arkana. Bu melodiler eşliğinde var mı ötesi?

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails