2 Mayıs 2010 Pazar

RPWL - Roses


Pink Floyd için söyleyecek şeyleri olan sayısız insan vardır yerküre üzerinde. Bu yaşlı dünyanın yorgun insanlarının görebileceği en muazzam ve güzel şeylerden biriydi kendileri. İnsanların yorgunluk, yılmışlık, üşengeçlik ve melankolilerini kendilerine anlatabilecek. Ruhlarına ve derinliklerine..

Bir de Pink Floyd etkisini bizlere modern zamanlarda bir şekilde aktarabilen gruplar da var. Riverside gibi. Ya da Alman progressive rock grubu RPWL gibi. Beni 3-4 yıl önce şekilden şekile sokan parçaları gibi. Roses..


Eğer dünyanın büyük bir planı varsa
Niçin masumiyetimizi kaybetmeliyiz?
Niçin cennetimizi kaybettik?
Felç geçirmiş. Hiçbir şey vermeyen.

Yağan yağmur altındaki kestane ağacını
Uzaklara gittiğimden beri görmemiştim
Lütfen anlat bana burada ne yaptığımı
Bu yabancılar benimle konuşmuyorlar

Yapılabilecek her şeyi denedim
Her şey için geç kalındığını asla düşünmedim
Sessizlikte dua eder gibi
Çok uzaklara giden biri için

Güller, yüzünü kaplayan
Ve tüm aklımla senin için haykırdığım
Ama geriye kalan sadece bu
Güller, yüzünü kaplayan
Ve tüm aklımla senin için haykırdığım
Ama beni duyamazsın

Yeni bir ruhun yükselişini
Düşünce pencerelerinden gözleyebiliyorum
Bazı şeyleri niçin umursamalıyız
Son amacımız hedefe erişebilmektir

Zamanımızı nasıl elde edebileceğimizi bana anlatmadın
Umarım yeniden karşılaşacağız
Beni anlayabilmen senin güvenine kalmış
Ama şimdi geriye kalanlar saklanmıştır altına

Güllerin…


Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails